tiistai 11. lokakuuta 2011

Who are these girls ? NO MINSKA JA JENYY

Eli ihan aluksi ajateltiin Jennin kanssa kertoa vähän itestämme jotain ja mä, Minni aka Minska, voitein ensimmäisen vuoron. Mitäs mä nyt kertoisiin.. Mä oon nyt asunut seitsemän vuotta Järvenpäässä täällä järven rannalla, mutta alunperin Keravalta kotoisin siis. Oon 18- vuotias innokas lukiolainen, käynkin siellä koulussa niin ahkerasti.. Vapaa-ajalla mitä mä eniten teen, hengailen ystävien kanssa mm Jennyyyn ja otan chillisti =)
Viikonloppusin yleensä tykkään reivata jos vaan on sellasessa kunnossa!
Harrastuksia ei pahemmin ole, tykkään ostella kaikenlaista kivaa, kuten vaatteita ja varsinkin kenkiä! Ah, viime kesänä tuli osteltua noita tennareita vähän liian monet... Ja monen kuukauden uhkailujen jälkeen vihdoin viime viikolla ostein salikortin, eli heti kun parannun tästä inhottavasta flunssasta joka nyt on piinannut mua jo yli kolme viikkoa niin alan kuntoilemaan oikeen huolella!
Luonteeltani mä oon mun mielestä ihan ylirempseä! Korjaa vaan Jenni jos oon väärässä. Mutta Jennin mukaan mä olen sosiaalinen ja menevä (okei menevän keksein ite...). Oon tämmönen easygoing ja blogin nimen mukaan meen aina pää kolmantena jalkana =))


- Minska





Wadaaa Jenni tässä moi, eli head over heels- blogin toinen osapuoli ! Eli koitan jatkaa tähän nyt sitten, että minkäslainen toveri mä olen... noh.. Olen siis Jenni, paremmin tunnetaan nimillä Jefa ja Jefiss ja oon ihan vähän Minniä vanhempi (ok, 2vuotta mut se on vähän) eli olen parikymppinen naisenalku Järvenpäästä, vaikka moni koittaa mulle kovasti väittää että asuisin Mäntsälässä.. no wayy, en ainakaan myönnä mitään ! HAH. Kävin Mäntsälässä tosin lukion ja valmistuin 2010 keväällä, nykyisin olen töissä Lahdessa, missä teen aulapalvelu töitä :) Vapaa-ajalla tykkään hengailla ystävien kanssa (myös sinä Minni) ja kai mun harrastuksiin voi melkein laskea ton mun koiran kanssa touhuumisen kun sen kanssa kuitenki taitaa vuorokauden tunneista suurin osa mennä. Viikonloppusin tykkään reivata, tanssia, tampata, ihan miten sen itse tahtoo ilmaista ja mä pystyn tekemään sen useimmiten selvinpäin ! Luonteelta mä oon vähän semmone rämäpää, sosiaalinen ja useimmiten aika ilonenki, oon myös aika semmonen .. tossu :) En tykkää olla oikein yksin, et mielummin oon porukassa tai jonku kanssa ja ja.. hmm. No musta ja Minnistä sillai yleisesti voisin sanoa et ollaan hyviä tovereita keskenämme ja ymmärretään toisiamme ehkä paremmin ku kukaan muu ja meil on aika samanlainen elämänasenne. Yhdessä ollaan äänekkäitä ja rempseitä ja siitä moni tykkää... tai sitten ei :)


-Jenyyyy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti