tiistai 18. lokakuuta 2011

nothing speciallll to tell!

Tiistai.. miten mun pää on ihan tyhjä? Tästä päivästä ei ainakaan oo mitään ihmeellistä kerrottavaa, tai no sen verran voin sanoa että meillä oli koulukuvaukset tänään! Muiden kuvaamisessa meni ehkä 2 min, mutta mun kuva ei halunnut millään onnistua joten siinä menikin sit joku 10 min.. hups=D Voiko koulukuvat ikinä onnistua? Mun mielestä näytän joka vuoden kuvassa ihan samalta vaikka tuntuu että olis muuttunut hirveesti sinä aikana.

Tai no itseasiassa tää päivä onkin ollut aika tapahtumarikas, kun nyt ajattelen! Tein äsken historiaa, nimittäin söin nakin=D Olin vuoden syömättä minkäänlaista punasta lihaa, eli söin ainoastaan kanaa ja kalaa, kunnes syyskuussa päätin että nyt saa riittää. Mä en kuitenkaan syö edelleenkään kinkkua (en oo varmaan seiskaluokan jälkeen ees maistanut sitä). 
Eilisen päivän mä taisin vaan olla ulkona kavereiden kanssa. Meiän piti lähteä kattomaan Johnny Englishiä, sitä kakkososaa, mutta jotenkin siitäkään ei sitten tullut mitään. 
Tänään pitäis nähdä Jenniä ainakin pikasesti =) ei olla taas päivään nähty, kamalaa! Hah oli taas äsken naurussa pitelemistä kun Jenni soitti: " Mitä mä nyt sanon äitille kun sen lempi tuppervaararasia katos? Lähin ajamaan autolla ja yhtäkkiä tajusin että jätin mun eväsrasian auton katolle, ja nyt sitä ei enää löydy tuolta metsästä" =DDDDDeiku ahaa uutta tietoa, nyt se olikin sitten mennyt ettimään sitä kippoa vielä.. En välillä kestä tota mammaa
mököjenni

Tänään mä voisin myös mennä salille! Puhuin aikasemmin niistä uusista salikengistä, bongasin vähän aika sit yhet ihan täydelliset Stadiumin sivuilta. Ehkä me huomenna Jennin kanssa päästään shoppailemaan ja pääsen vihdoin ostamaan ne =) Eipä mun tiistaipäivään vielä muuta kuulu, tässä vielä vähän kuvia eiliseltä ja joku kesällä otettu!




- Minska 

2 kommenttia: