lauantai 15. lokakuuta 2011

i'm just chillin' on the nap

Moikkaa Jennyy täällä ! Vähäsen masentavat lauantai fiilikset ku heräsin tähän päivään ihan kamalan olon tahdittamana.. ja ei, kyse ei ole hangoverista. Oon ollu tässä 2kk aikana nyt 4 kertaa kipeänä, ollu korvatulehus x2, välikorvantulehus, poskiontelotulehus, keuhkoputkentulehus ja angiina. Voitte uskoa, että tänään herätessä fiilikset ei ollu mitkään kamalan hyvät kun kuumemittari kuiski rumia numeroita ja olo muutenkin heikko. Varsinkin kun mulla on edelliset 2 antibioottikuuria loppunu tossa 2 päivää sitten :D
No mutta kumminkin mulla oli eilen tosi kiva päivä, töissä oli sellanen kiva pieni kiire koko päivän nii aika meni tosi vauhdilla, kotiin päästyäni lähdin melkein samantien tyttöjen kanssa ulkoilemaan kunnes sitten myöhemmin lähin vähän uudempien tuttavuuksien kanssa Helsingin Onnelaan vähän reivaamaan, oli kyllä tosi kiva ilta vaikka lähettiinki jo varmaan 2 aikaan pois. :) Baarissa näky aika paljon tuttuja, keihin en oo vähään aikaan törmäilly nii sekin teki illasta vielä paremman ! Tänään oli tarkoitus lähteä juhlimaan yhden kaverin synttäreitä ainakin tyttöjen kesken, mutta saa nyt nähä mihin suuntaan tää mun olo muutttuuuu... äh. Masentavaa olla näin paljon kipeenä, vie kaikki energiat kyllä.
Nyt odottelen täällä kotona peiton alla, että ihana Minni toisi itsensä (ja ruokaa) mulle. Ah, saa vaan luojaa kiittää tollasista ystävistä, for real. Oonki tässä nyt vähän ikävöiny mun booboota, eli Annaa ku en oo päässy näkemään sitä koko viikkona ! ANNAAAAA, i miss uuu :))

Ainiin, tulossa lähiaikoina, luultavasti tän viikonlopun aikana, postaus mun ja Minskan kengistä (tennareista) mitä ollaan molemmat nyt tässä hamstrattu vähän liikaakin kesän/syksyn aikana .. hupsista.

lopuksi pari random kuvaa !



163½cm full of love... eiku
 Syksy on musta oikeesti ihan kiva!

Ihana kettu on takaisin kotona <3
 <3

ps. sori kuvien tosta laadusta ku oon ne puhelimella napannu
pps. tästä päästiinkin aiheeseen, tahdon sen uuden N9 !!! ääääää

Nyt mentävä fiilistelemään Mac Millerin uutta mixtapee, suosittelen !<3

<3:Jenyyyy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti