tiistai 25. lokakuuta 2011

sorry for partyrocking !

Apua, moi !
Viimeksi tänne kirjottaessa sanoin totesin et hitto, taas perjantai. No perjantai oli, meni, lauantai meni ja oli.. sunnuntaiki vielä ?! Mun omasta viikonlopusta ei oo kyllä henkilökohtasesti mitään hyvää sanottavaa. Kamalin viikonloppu vähään aikaan, kipetyttä, väsymystä ja isoja pettymyksiä. Taisin koko viikonlopun aikana olla ehkä öö 12h hereillä :D hyvin meni sitten sekin. No leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se oli :)
Tää viikkokaan ei oo alkanu ihan kauheen hyvin, oon ollu nyt tosi paljon kipeenä eikä tälle vaan näy loppua, jännittääki tää päivä kauheesti ku joudun mennä kaiken maailman verikokeisii ym.. taas ! Ja mulla on ihan kamala neulakammo, yhdenkin normaalin verikokeen ottamisessa menee mun kohdalla se puol tuntia ku pyörtyilen ja voin nii huonosti hahah. Okei not funny.. Toivon että tää tästä alkais pikkuhiljaa selviämään, ettei mun tarttis kokoajan vaan sairastaa ja olla kipeänä.



Eilen mulla oli oikee angryday, ei ookkaa aikoihin sellasta ollut. Suutuspäissäni ennakkovarasin sitte Iphone 4s.. JEnyyy !! hupsista. No ehkä mä ansaitsen vähän luksusta tähän mun syksyyn.


Ja sitten yksi hyvä uutinen mistä mä oon ihan sairaan innoissani !!

LMFAO TULEE HELMIKUUSSA SUOMEEN !! JEESSSSS !

 Varaan mulle ja Minnille liput heti huomenna, ettei vaan jäädä ilman, pakko nähä.



I-H-A-N-A-T !

Toinen juttu mistä mä oon innoissani.. Wiz Khaliza tulee tässä kuussa Suomeen !


   
Wiz Khalifa
 Odottaako kukaan muu näiti kyseisiä artisteja Suomeen ?

 Minni on tällä hetkellä tuolal Vironmaalla, että siltä luvassa sitten postaus varmaan siihen liittyen hetiku neiti suvaitsee palata :)

-Jeny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti