perjantai 28. lokakuuta 2011

Terveisiä Tallinnasta!

Hauskaa syksyistä päivää kaikille! =)
Viimeksi kun kirjotin tänne taisi olla sunnuntai, joten siitä on jo vähän aikaa!
Mulla on siis tää viikko lomaa, eli aikaa relata ja tehdä kaikkee kivaa. Eilen (tiistaina) olin tosiaan tyttöjenkanssa vähän reissussa, käytiin Tallinassa shoppailemassa.  Mun mukaan ei ihan kauheesti vaatteita tarttunut, mutta juomaa kyllä sitten senkin edestä. =D Selkä mutkalla sitten raahasin niitä ostoksia sieltä laivasta pois. Reissu oli kaikinpuolin tosi hyvin onnistunut,  kiitos tytsyt!
Maanantaina ei tainnut tapahtua mitään erikoista, olin jonkin aikaa ulkona kavereiden kanssa :)

Vironreissusta!

Tänään sitten oonkin ollut töissä tuuraamassa Jenniä! Töiden jälkeen käytiin Lahden Triossa vähän shoppailemassa (Jenni törsäs, mä kiertelin mukana) ja Raxissa syömässä. Oli ihan mukava päivä aikasesta herätyksestä huolimatta!
Tollaset pöksyt ostin Tallinnasta, oon in love!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti