tiistai 18. lokakuuta 2011

I could've been a princess, you'd be a king !

Huhuh, miten voikin olla samaan aikaan tosi hyvä fiilis ja tosi haikee fiilis ? Kysymys on hyvä. Oon tosi tyytyväinen mun tän hetkiseen elämäntilanteeseen ja tulevaan 2viikkoon mut sen jälkeen, not so sure :D Voi olla että tulee vähän nihkeet 7viikkoo, mutta tähänkää ei voi muuta sanoo ku et onneks mul on hyviä kavereita, jotka varmasti pitää mut kiireisenä (vinkvink) ja ilosena. Tavoitteena onki et sais marraskuun aikana tehtyy ainaki yhen viikonloppu reissun, jopa ulkomaille.. eli tässätapauksessa varmaan ruotsinristeilylle. haha ! Ja sitten joulukuun alussa olisi tarkotus lähtee sellaselle pidennetylle viikonloppu reissulle Minnin kanssa jonnekkin ihan ulkomaille ulkomaille, kohteesta ei tosin vielä ole oikein tietoa. Jotain pitäisi keksiä kun ei ole mahdollisuutta lähteä viikoksi, kun mä olen töissä ja Minni koulussa :( Ja siinähän se koko 7 viikkoa melkein on jo mennyt.. vielä kerkee välissä juhlimaan (masistelemaan) mun 21v synttärit, vaikka niitä taidetaan kunnolla juhlia vasta sitten kun se 7 viikkoa on tosiaan mennyt. Toisaalta toivon, että aika menisi yhtä nopeesti ku sen nytkin on mennyt, tuntuu että vasta viikko sitten aloitin nykyisessä työpaikassani, mutta olen ollut täällä jo kohta kuukauden ! wouuuu. Myös mun tavoitteena on, että marraskuusta ei saa tulla masis-marraskuu ! Haluun tehä mahd. paljon kaikkea mitä en normaalisti välttämättä tee, oon niiin pistäny tän vuoden ihan hukkaan, en oo tehny paljon mitään ! Taino, okei OLEN tehnyt ja touhunnu mut en mitään normaalista poikkeavaa. Haluun lisää hyviä muistoja, haluun kokemuksia ja haluun nauttia niitten ihmisten seurasta keiden kanssa mul on oikeesti hyvä olla. Tänä vuonna muutenki ollu liikaa nii ihme juttui ihmisillä, että huhuh, pois ne mun elämästä. Mut mul on kuitenki kaikki hyvin nyt, mul on mahtava perhe, mahtavia ja ihania ihmisiä/ystäviä ympärillä, korvaamattomia sukulaisia, ihana koira, mahtava työ ja jotai odottamisen arvosta kohta sielä 7 viikon päässä. Tää on nyt se kuuluisa hetki ku saa sanoo "I love life":)

Loppuun tälläsiä "HAVE TO HAVE, I WANT":

                                                                                  Makia Raglan Parka takki

                                                                 Nike Dunk High Skinny Premium kengät Sail/Aura 

                                                                    Volcom Pull in Rank Furtrim Parka Burnt Olive 

                                                                Volcom Sound Check Super Skinny farkut Cement

                                                                    Cheap Monday Cato neule Salt & Pepper 


                                                                                Burton Tabloid Jacket Women


                                                                           Burton Varsity Jacket Women

 

Okei, eiköhän siinä ollu tarpeeks ... jos jotain noista tai jonkun noista sais nyt hankittua ! ah.....

 

 

- Jenyyy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti